Jumaat, 9 November 2018

KERETA SEWA VELLFIRE SERI KEMBANGAN | KERETA SEWA VELLFIRE SERDANG UPM




KERETA SEWA VELLFIRE KL | VELLFIRE FOR RENT KL

Kereta Sewa Vellfire/Alphard di Seri Kembangan, Selangor.

Bagi sesiapa yang dari utara, selatan dan timur tanah air yang mahu ke Seri Kembangan, Selangor untuk menghadiri majlis kenduri, gathering bersama kawan-kawan lama, melancong, shopping ataupun atas tujuan urusan rasmi, sudah pasti akan berdepan dengan perjalanan yang jauh dan pemanduan yang lama serta memenatkan. Lebih-lebih lagi jika berlaku kesesakan teruk di lebuhraya pada hujung minggu dan cuti umum.

Apa kata anda tempah sahaja tiket kapal terbang untuk ke Kuala Lumpur. Dengan kekerapan jadual penerbangan ke Kuala Lumpur dari serata Malaysia akan menyingkatkan masa perjalanan anda, lebih-lebih lagi orang-orang Sabah dan Sarawak yang sememangnya perlu menggunakan kaedah ini untuk ke ibu negara.

Sewa Kereta Vellfire/Alphard Model baru (Facelift) | Sewa Kereta Hyundai Starex di Serdang dan Seri Kembangan.

Selain itu MPV mewah juga turut disediakan kepada para pelanggan untuk mereka yang mempunyai bajet besar dan berkeinginan untuk merasai pengalaman memandu MPV mewah. Semestinya ia juga memberikan keselesaan yang lebih kepada pelanggan dan pelanggan akan lebih rasa seronok.

Jika anda berminat dan anda mahu mengambil peluang ini untuk memandu MPV mewah ini, anda juga boleh dapatkannya pada harga sewa berpatutan. Selain itu, ia juga memberikan keselesaan maksima untuk anda sekeluarga dengan menawarkan ruang dalaman yang luas dan mewah.

Spesifikasi Kereta Vellfire/Alphard Model baru Facelift 2018.

Vellfire datang dengan sistem masuk tanpa kunci, butang pemula enjin, pintu gelungsur kuasa elektrik, tempat duduk balutan kulit, boleh dilaras secara elektrik dan mempunyai liang udara, tempat duduk kapten di baris kedua, tempat duduk Ottoman untuk bahagian hadapan dan baris kedua, bumbung suria hadapan, bumbung panoramik di belakang, sistem navigasi DVD-AVN dengan skrin sesentuh tujuh inci dan lapan pembesar suara.

Untuk Alphard pula, model standard datang dengan jumlah kelengkapan yang sama, tetapi model Executive Lounge menerima tempat duduk baris kedua VIP yang lebih lebar, boleh disandar secara elektrik, pelarasan Ottoman dan mempunyai liang udara. Model ini juga menggunakan balutan kulit semi-aniline, skrin sesentuh lapan inci untuk sistem navigasi dan sistem bunyi JBL 17 pembesar suara.

Sebenarnya ada banyak lagi,penambahan pada Vellfire/Alphard model baru facelift.Kalau nak taip nanti,panjang pula..hehe

Tempahan Kereta Sewa Vellfire/Alphard di musim cuti dan hari raya.

Setiap kali musim cuti sekolah,cuti hari raya & berbagai2 cuti lagi.Anda boleh tempah kereta sewa dengan kami di Alpianza Car Rental.Caranya cukup mudah hanya Call : 013 3089349. Promosi sewa kereta Vellfire/Alphard di KL.Bagi anda yang memiliki keluarga yg ramai dan inginkan keselesaan ketika memandu,Vellfire adalah model kereta sewa yg terbaik untuk anda.Anda tentu inginkan yg terbaik utk keluarga anda,bukan ? jadi inilah masanya,sewa kereta vellfire dengan harga murah.

Farm In The City – Kereta Sewa Seri Kembangan

Setelah penat bekerja dan mengerah keringat untuk mencari rezeki. Apa salahnya sekali sekala kita pergi menenangkan fikiran sambil membawa orang tersayang ke tempat-tempat yang tenang dan damai seperti kawasan air terjun di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor bagi merehatkan minda.

Farm In The City yang terletak di Seri Kembangan, Kuala Lumpur telah diiktiraf oleh Malaysia Book Of Record sebagai petting zoo yang memiliki paling banyak species haiwan ternakan yang dipamerkan.

Bagi warga kota yang inginkan suasana yang semula jadi dan tidak jauh dari kota, terdapat banyak tempat yang boleh dilawati di sekitar Selangor dan Kuala Lumpur. Farm in the city adalah tempat yang sesuai untuk dilawati bersama anak2.Pelbagai aktiviti yang boleh dilakukan bagi mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan.Pasti si kecil seronok bila dapat memberi makan haiwan kesayangan dan ibu bapa juga gembira melihat keseronokkan si kecil betul tak…

Cara Tempah Kereta Sewa Vellfire|Alphard di Seri Kembangan dan Serdang

Anda tidak perlu bersusah payah dan runsing untuk mencari-cari kereta sewa murah ditempat yang lain kerana Alpianza Car Rental sentiasa menyediakan perkhidmatan yang terbaik seperti yang anda mahukan. Di jamin puas hati dengan perkhidmatan kereta sewa yang diberikan kepada anda. Malahan menyenangkan kerja anda juga.

Buatlah tempahan segera supaya dapat memudahkan urusan perjalanan anda. Hubungi Alpianza Car Rental untuk tempahan kereta sewa anda. Untuk membuat tempahan dan mendapatkan maklumat lanjut , anda boleh berhubungi dengan pihak Alpianza Car Rental menerusi :

Sila Klik Link Ini :
http://AlpianzaCarRental.wasap.my

Sila Klik Link Ini :
http://AlpianzaCarRental.wasap.my

 

Selamat Bercuti dengan bergaya…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan